Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém pohonu frekvenční měnič – elektromotor – převodovka
Sochor, Pavel ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je teoreticky popsat funkci systému pohonu frekvenční měnič asynchronní elektromotor, zhodnotit převodovky vhodné pro náhradu hydrauliky u manipulátorů, robotů, coţ je provedeno formou rešerše z literatury, v závěru práce jsou popsány vlastnosti modelových sestav. V příloze je pak výkres obou modelových sestav.
Návrh řízení třídicí linky
Majer, Tomáš ; Blecha, Radim (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem řízení třídící linky malých kusů pomocí tvarového značení. Rešeršní část rozebírá druhy řízení procesů se zaměřením na PLC, prvky senzoriky a měniče frekvence. V praktické části je nejprve navrhnut a popsán hardware pro automatizaci linky. Software řízení, vytvořený v programu TwinCAT 3, je podrobně popsán v dalším kroku. Na závěr je celá práce zhodnocena a jsou navrženy možné úpravy linky.
Vliv napěťové varianty měniče kmitočtu na parametry asynchronního motoru
Pavlas, Michal ; Bílek, Vladimír (oponent) ; Bárta, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na rešerše odborné literatury, jež se zabývají vlastnostmi regulovaných pohonů s asynchronními stroji. V práci je popsána možnost provozu třífázového asynchronního stroje napájeného přímo z jednofázové sítě bez frekvenčního měniče. V další části jsou rešerše zaměřeny na téma, jež se zabývá vlivem harmonických měniče frekvence na parametry asynchronního motoru. Následně jsou na základě normy IEC 60034-2-3 popsány specifické zkušební metody určování ztrát a účinností střídavých motorů napájených z měničů frekvence. Poslední část práce je věnována posouzení vlivu napěťové varianty měniče kmitočtu na parametry asynchronního motoru.
Návrh zdviže na palety
Hájek, Lukáš ; Winkler, Tomáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh zdviže na palety s autosedačkami o hmotnosti 200 kg. Toto zařízení je určené pro vertikální dopravu břemene mezi dvěma pracovními polohami, které jsou od sebe vzdáleny 6 m. Součástí paletové zdviže je i válečkový dopravník, uchycený na zdvihacím rámu, který umožňuje naložení a vyložení palet z fixních válečkových tratí v dolní a horní stanici. Je zde proveden funkční výpočet důležitých částí, pevnostní kontrola tažného pásu a hřídele bubnu. Metodou MKP (metodou konečných prvků) je zjištěn průběh napětí zdvihacího rámu. Součástí přílohy je výrobní výkres hřídele bubnu, výkres svarku zdvihacího rámu, sestavný výkres pohonné stanice a celé zdviže. Dále časový diagram funkce pro jeden takt, riziková a FMEA analýza.
Vliv napěťové varianty měniče kmitočtu na parametry asynchronního motoru
Pavlas, Michal ; Bílek, Vladimír (oponent) ; Bárta, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na rešerše odborné literatury, jež se zabývají vlastnostmi regulovaných pohonů s asynchronními stroji. V práci je popsána možnost provozu třífázového asynchronního stroje napájeného přímo z jednofázové sítě bez frekvenčního měniče. V další části jsou rešerše zaměřeny na téma, jež se zabývá vlivem harmonických měniče frekvence na parametry asynchronního motoru. Následně jsou na základě normy IEC 60034-2-3 popsány specifické zkušební metody určování ztrát a účinností střídavých motorů napájených z měničů frekvence. Poslední část práce je věnována posouzení vlivu napěťové varianty měniče kmitočtu na parametry asynchronního motoru.
Návrh zdviže na palety
Hájek, Lukáš ; Winkler, Tomáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh zdviže na palety s autosedačkami o hmotnosti 200 kg. Toto zařízení je určené pro vertikální dopravu břemene mezi dvěma pracovními polohami, které jsou od sebe vzdáleny 6 m. Součástí paletové zdviže je i válečkový dopravník, uchycený na zdvihacím rámu, který umožňuje naložení a vyložení palet z fixních válečkových tratí v dolní a horní stanici. Je zde proveden funkční výpočet důležitých částí, pevnostní kontrola tažného pásu a hřídele bubnu. Metodou MKP (metodou konečných prvků) je zjištěn průběh napětí zdvihacího rámu. Součástí přílohy je výrobní výkres hřídele bubnu, výkres svarku zdvihacího rámu, sestavný výkres pohonné stanice a celé zdviže. Dále časový diagram funkce pro jeden takt, riziková a FMEA analýza.
Návrh řízení třídicí linky
Majer, Tomáš ; Blecha, Radim (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem řízení třídící linky malých kusů pomocí tvarového značení. Rešeršní část rozebírá druhy řízení procesů se zaměřením na PLC, prvky senzoriky a měniče frekvence. V praktické části je nejprve navrhnut a popsán hardware pro automatizaci linky. Software řízení, vytvořený v programu TwinCAT 3, je podrobně popsán v dalším kroku. Na závěr je celá práce zhodnocena a jsou navrženy možné úpravy linky.
Systém pohonu frekvenční měnič – elektromotor – převodovka
Sochor, Pavel ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je teoreticky popsat funkci systému pohonu frekvenční měnič asynchronní elektromotor, zhodnotit převodovky vhodné pro náhradu hydrauliky u manipulátorů, robotů, coţ je provedeno formou rešerše z literatury, v závěru práce jsou popsány vlastnosti modelových sestav. V příloze je pak výkres obou modelových sestav.
Modernizace soustruhu měničem frekvence
MÍČEK, Radek
Bakalářská práce Modernizace soustruhu měničem frekvence se zabývá způsobem, jakým lze dosáhnout lepších vlastností soustruhu výměnou motoru stejnosměrného s regulací za motor asynchronní s měničem frekvence. Práce seznamuje s různými druhy regulací a s praktickým provedením modernizace daného soustruhu. Práce dále obsahuje měření, která ověřují úspěšnost modernizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.